ÎNTREBĂRI
FRECVENTE

Bine ai venit în secțiunea noastră de Întrebări Frecvente (FAQ).

Aici vei găsi răspunsuri la cele mai comune și importante întrebări pe care le poți avea cu privire la Standard Fit. Dacă există nelămuriri sau întrebări, nu ezita să ne contactezi, iar echipa noastră îți va oferi asistența necesară cu plăcere.

TOATE îNTREBĂRILE
NEW WAY OF LIVING

Chat support

Chat-ul de Customer Support:

Chat-ul de Customer Support reprezintă un canal de comunicare directă cu echipa noastră, conceput pentru a-ți oferi asistență rapidă și eficientă.

Fie că ai întrebări, neclarități sau ai nevoie de ajutor cu privire la platforma și serviciile noastre, echipa este disponibilă 24/7 pentru a-ți oferi răspunsuri prompte și soluții adecvate.

Suntem aici să te ajutăm în fiecare pas al drumului, garantându-ți o experiență fără probleme pe această platformă.

Chat-ul cu Trainer:

Chat-ul cu Trainer îți oferă posibilitatea de a comunica direct cu antrenorul tău personal.

În acest spațiu poți să discuți despre planurile de antrenament pe care le dorești, să-ți împărtășești progresul și să pui orice întrebare ai despre exerciții sau alte aspecte legate de programul tău de fitness.

Antrenorul tău personal este aici pentru tine, să te ghideze și să-ți ofere suportul necesar pentru a-ți atinge obiectivele de fitness.

Chat-ul cu Nutritionist:

Chat-ul cu Nutritionist îți oferă posibilitatea de a comunica direct cu nutriționistul tău, în funcție de pachetul achiziționat.

Acest chat a fost creat pentru intimitatea și confidențialitatea pe care ți-o dorești alături de nutriționist.

El este disponibil 24/7 doar la pachetul Premium, asta însemnând că îl poți întreba orice, oricând. Și nu, nu este un robot în spate, ci o persoană reală cu un timp real ca și al tău, dar cu o dedicare completă. Este o oportunitate unică de a colabora strâns pentru a-ți îmbunătăți stilul de viață și bunăstarea generală.

ExerciȚiI Și programe de miȘcare

Cât de repede voi primi programul meu personalizat?

Aproape întotdeauna în 24 de ore și, în cazuri extrem de rare, până la 3 zile.

Cât de des ar trebui să solicit un nou program de antrenament?

Vă sugerăm să solicitați un nou program la fiecare 4 săptămâni.

Voi faceți programe de antrenament / exerciții pentru antrenamentul la domiciliu?

Da, mulți dintre clienții noștri se antrenează acasă. Noi construim programe pentru dumneavoastră, în funcție de echipamentul pe care îl aveți la dispoziție. Mai puțin echipament va reduce doar variația exercițiilor.

Care este diferența dintre Programe personalizate, Antrenamentele mele și Parcurgeți antrenamentele?

Programele personalizate sunt scrise pentru dvs. de către antrenor și sunt redactate după instrucțiunile dvs. Aveți posibilitatea de a vă urmări programele personalizate direct pe programul personalizat.

Libraria de workout sunt antrenamente generice create de Fabius în fiecare zi. Acestea pot fi filtrate pentru a se potrivi cu obiectivele și preferințele dumneavoastră.

De ce programul meu nu este exact ceea ce am cerut?

A scrie un program personalizat este ca și cum ai face un costum personalizat. Facem tot posibilul să fie perfect de prima dată, dar, de multe ori, este nevoie de ajustări pentru a-l face perfect. Acesta este motivul pentru care aveți mesajele programului și puteți solicita modificări ale programului.

NUTRIȚIE

Unde îmi înregistrez mâncarea în aplicație / site?

Înregistrare Mâncare:

În secțiunea "Nutriție" sau “Food”, vei avea opțiunea să adaugi alimentele pe care le-ai consumat. Noi recomandam directi direct din widget

Căutare sau Adăugare Manuală:

În funcție de preferințe, poți căuta alimentele dintr-o bază de date internă sau le poți adăuga manual, specificând numele și cantitatea. Dar in Standard Fit nu trebuie sa te stresezi cu valorile nutritionale deoarece o sa fie adaugate de catre specialist pe baza pozelor.

Monitorizare și Vizualizare:

Poți vizualiza jurnalul tău alimentar pentru a vedea ce ai consumat în diverse zile și ore. Standard Fit iți poate oferi informații nutriționale, cum ar fi caloriile, macro și micronutrienții.

Interacțiune cu Nutriționistul(opțional):

Ai posibilitatea de a împărtăși aceste informații cu nutriționistul pentru a primi sfaturi personalizate. La pachetul Standard + primesti sfaturi zilnice pe baza alimentatiei tale. La premium lucrezi 1la1 un nutritionistul.

Macronutrientii par incorecte, aș putea face ceva greșit?

Motivul cel mai frecvent pentru o citire incorectă a macronutrientilor este faptul că nu sunteți atent la unitățile pe care le folosiți sau că ați supra/ne-stimat nivelul de activitate.

Dacă nu sunteți sigur în această privință, puteți utiliza chat-ul de asistență cu nutritionitul (sau grup) pentru a cere un sfat.

Îmi veți scrie un plan alimentar?

Nu, noi nu scriem planuri alimentare deoarece nu functioneaza, de fapt ne opunem să scriem clienților planuri alimentare. Vă învățăm cum să vă gestionați propria nutriție, ceea ce credem că este o soluție mai bună pe termen lung și ne-a permis să ajutăm mii de oameni.

Unde este calculatorul de macrograme?

În partea de sus in aplicatie pe pagina principala.

ANULARE SUBSCRIPȚIE

Există un contract cu abonamentul lunar sau pot anula în orice moment?

Puteți anula oricând, nu este vorba de un contract, ci doar de un abonament lunar normal, care va continua să ruleze până când va fi anulat.

Aș dori să-mi anulez abonamentul, unde pot face acest lucru?

Vă puteți anula abonamentul în zona contului dvs de pe site dupa logarea in cont.

Sau poti cere anularea abonamentului in chat-ul de support.

De ce am fost în continuare facturat după ce mi-am anulat abonamentul?

Acest lucru se întâmplă aproape întotdeauna dacă nu anulați cu 24 de ore înainte de începerea următorului ciclu de facturare. Un alt motiv mai puțin probabil este că nu ați confirmat anularea.

Nu gasesti ÎNTREBAREA TA?

Contacteaza-ne pe mail sau prin sectiunea de whatsapp si iti vom raspunde cu drag la orice intrebare.

CONTACTEAZĂ-NE